Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home
Výdejem výpisu o využití údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů o tom, které subjekty (orgány veřejné moci) využily referenční údaje konkrétní fyzické osoby ("subjektu údajů") a za jakým účelem.
O vydání výpisu o využití údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 14 odst. 4 a § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.
Údaje lze poskytnout za období 2 let zpětně od data podání žádosti.
Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.
Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Tento proces je zahájen vyplněním formuláře "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis o využití údajů z ROB.
Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.
Výpis obsahuje identifikaci žadatele a seznam subjektů, které v zadaném časovém intervalu, maximálně 2 roky zpětně od data podání žádosti, využily údaje o žadateli vedené v ROB.
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
Formulář "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).
Vydání elektronického výpisu o využití údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.
Další účastníci nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
13.03.2018
Bez časového omezení.
Obec Závada nabízí službu dopravy seniorů do zdravotních a sociálních zařízení. Služba je určena pro občany naší obce starší 65 let, případně mladší, kteří jsou držiteli průkazu ZTP. Více informací a objednávky dopravy na OÚ, telefonní číslo: 59 50 55 106.
Tabulka svozu odpadů 2024 (pdf)
Svoz velkoobjemových a nebezpečných odpadů:
6.4.2024 a 7.9.2024 v době od 8:00 do 10:30 hod.